fbpx

Week 19 & 20 2019 | Griekenland & een bruiloft!

Long time no see! Mijn weekblogs bedoel ik dan. Ik ga proberen om ze weer helemaal goed bij te houden. Omdat ik 11 dagen op vakantie ben geweest in Griekenland begin ik meteen met een extra lange! Dus pak lekker een kopje thee / koffie of een wijntje en enjoy.

Donderdag 2 mei: Sushi eten bij Sumo Oriental Breda

Sushi eten Sumo Oriental Breda

De donderdag voor ik en Niels op vakantie naar Faliraki (Rhodos, Griekenland) vertrokken ging ik sushi eten met Wilma. We aten bij ons favoriete restaurant van dit moment, Sumo Oriental, en het was heerlijk.

James lag er die avond bij of hij ook sushi had zitten bunkeren. Helaas voor hem was dit niet het geval 😉 .

Zaterdag 4 & zondag 5 mei: Inpakken!

Inpakken voor vakantie

Jamesito vond het niet zo leuk dat papa en mama op vakantie gingen. Tijdens het inpakken ging hij steeds met zijn dikke kont in de koffers liggen en luid miauwen. Sunt….. Gelukkig wil mijn moeder altijd wel op hem passen en heeft hij het uiteindelijk prima naar zijn zin gehad. Bij ”oma”, hahaha. Erg toch eigenlijk dat we dat zo noemen, of zijn we niet de enigen?

Maandag 6 mei: We zijn in Griekenland!

Dit jaar gaan we, verassing!, weer naar Griekenland. Niels en ik zijn een beetje saaierds op het gebied vakantie. Wij voelen niet zo de drang om heel de wereld over te reizen en allerlei plekken te zien. Natuurlijk is dat ook leuk en hartstikke gaaf om te kunnen doen. Maar wij liggen allebei het liefste in de zon, met een lekker drankje en een goed boek 🙂 . En dus gingen we dit jaar voor het derde jaar op rij lekker genieten in Griekenland. Dit keer was Faliraki aan de beurt en hadden we een prachtig appartementje met eigen zwembad mét bubbel functie. Wat een luxe! We hebben ontzettend veel in het zwembadje gechilled en genoten.

Griekse Gyros en Souvlaki

De eerste avond aten we lekker traditioneel Grieks. Ik had Gyros (onderste bord) en Niels had Souvlaki. Dit is beiden varkensvlees, alleen dan op een andere manier gekruid en bereid. En wat was het heerlijk <3 . Top begin van de vakantie!

Woensdag 8 mei: Ajax – Tottenham

Woensdag 8 mei: Ajax - Tottenham

Woensdag zaten we helemaal vol goede moed klaar voor Ajax – Tottenham in een sport bar. De eerste helft ging zo goed dat ik er een lekkere cocktail bij bestelde. ”Om alvast de overwinning in te luiden.” En man wat was het zuur toen Tottenham er zo in de laatste 10 seconden een einde aan maakte. Enorm  balen!

Tijdens de wedstrijd aten we deze gigantische burgers. Hoe eet je dit? Wij hebben het maar gewoon ”beschaafd” gesneden haha.

Vrijdag 10 mei: Rhodos stad

Vrijdag gingen we met de bus (die 35 minuten te laat kwam, dat schijnt normaal te zijn in Griekenland) naar Rhodos stad. Ik wilde shoppen bij Sehora, we hadden een leuk restaurant gespot op Tripadvisor en we gingen wat sightseeing doen.

Sephora Vrijdag 10 mei: Rhodos stad

Tadaa! Daar istie dan! Niels had zichzelf met een biertje geïnstalleerd op een terras dichtbij en ik ging de Sephora eens van binnen bekijken.

Ik heb nog even staan twijfelen bij dit mooie Farsali serum. Maar uiteindelijk besloten hem toch te laten liggen. Het ziet er super mooi en Instragammable uit, maar als je de ingrediëntenlijst bekijkt is het eigenlijk maar een heel normale olie. Wat mij betreft het geld (49,95 voor 30 ml) niet waard.

Volg jij ons al op Instagram?

Ondanks dat ik met mezelf had afgesproken niks te kopen, liep ik hiermee naar buiten. Wat lekkere maskers en neusstrips van Sephora, een haarscrub (dafuq?! Ik moest het gewoon proberen) en een eyeliner & oogschaduw primer van Fenty Beauty. De reviews volgen snel!

Vrijdag 10 mei: Rhodos stad

Even de toerist uithangen 🙂 .

Super lekker gegeten hier! We hebben in totaal 9 rondes met tapas op en het was heerlijk. Ik ben helaas wel vergeten van de rest van de rondes foto’s te maken….. Het was allemaal zo lekker dat we niet snel genoeg konden beginnen met eten. Haha!

Zondag 12 mei: Boottocht langs het eiland

Zondag gingen we een boottocht van 3 uur doen langs het eiland. We houden van varen en zo zie je tegelijk toch nog iets van het eiland!

Zo mooi <3 .

‘S avonds aten we voor de verandering maar weer eens heerlijke Griekse tapas! Eigenlijk is dit echt ons lievelingseten in Griekenland.

Maandag 13 mei: Chillen & niks doen

Maandag liepen we een rondje door Faliraki en kwamen we deze yellow submarine tegen. Ik ben een groot fan van The Beatles, dus ik moest meteen aan het gelijknamige nummer denken 🙂 :

We all live in a yellow submarine
Yellow submarine, yellow submarine

We all live in a yellow submarine Yellow submarine, yellow submarine We all live in a yellow submarine Yellow submarine, yellow submarine

Daarna was het weer chill tijd in ons zwembadje. Mét een lekker drankje erbij!

Maandag 13 mei: Chillen & niks doen

Van mama kreeg ik deze foto. Gezellig dat ze zo samen rondhangen en spelen. We zijn er echt super blij mee dat Rover en James zo goed samen gaan. Dat had natuurlijk ook heel anders kunnen zijn.

S’avonds aten we deze asociaal grote pizza samen. Eveline approves (Niels zijn woorden bij deze foto, hij heeft hem nu ook als achtergrond op zijn mobiel ingesteld….. zucht)!

Dinsdag was onze laatste volle dag. We hebben lekker genoten bij het zwembadje en geluncht aan zee. ‘S avonds gingen we uiteten bij Manolis. Een voor Griekenland chique restaurant. We bestelden er een lekkere (huisgemaakte!) fles wijn bij en hadden een super gezellige avond. Wat een fijne vakantie was dit weer. Ik heb zo het vermoeden waar onze volgende vakantie heen gaat….. 😉 .

Donderdag 16 mei: James ophalen & uitpakken

Woensdag waren we pas laat thuis en daarom ging ik James pas donderdag ophalen. En zo, wat trof ik een kwaaierd aan. Moet je hem nou toch zien zitten op de trap. Van knuffelen en geaaid worden wilde meneertje niks weten. Wat zijn het toch grappige, karakteristieke beestjes hé? Katten. Inmiddels ben ik ”vergeven” en knuffelt hij gelukkig weer volop.

Vrijdag 17 mei: Bruiloft!

Ik begon de voorbereidingen voor de bruiloft voor een goed bevriend stel van ons met een sheetmasker van Sephora. Dit was een limited edition, dus die zal ik verder niet reviewen. Ik vond hem wel heel fijn!

Mijn make-up look voor die dag! Het thema was pastelkleuren en ik denk dat dat wel gelukt is. Voor mijn ogen gebruikte ik het Huda Beauty The New Nude palette en als highlighter onder mijn wenkbrauwen de Fenty Beauty Diamond Bomb. De lipstick is Chatterbox van MAC.

Hier staan we dan! De bruiloft was super mooi en geslaagd. Wij hebben ervan genoten.

Dit was mijn extra lange weeklog. Bedankt voor het lezen en tot snel 🙂 !

xxx

Eveline

Volg:

Mijn naam is Eveline, 26 jaar oud, en samen met mijn moeder ben ik eigenaar van Beautytijd.nl. Ik woon met mijn vriend Niels en kater James in Breda centrum. Beauty en alles wat daarbij komt kijken is mijn grote hobby!